nobody's home
スポンサーサイト


Avril Lavigne - Together
Something just isn't right
何か変じゃない?
I can feel it inside
体の中で感じるの
The truth isn't far behind me
真実は遠くない 私の後ろに隠れてる
You can't deny
あなたは否定できないわ
When I turn the lights out
私が電気を消したり
When I close my eyes
私が目を閉じたら
Reality over comes me
現実が私を覆ってしまい
I'm living a lie
私は偽りの中で生きるの

Chorus

When I'm alone
私は一人でいるとき
I feel so much better
とっても気分よく感じる
And when I'm around you
そしてあなたのそばにいるときは
I don't feel
感じないの

Together
一緒にいると
It doesn't feel right at all
何も感じないの
Together
一緒にいるときに
Together we've built a wall
私たちは壁を作ったの
Together
一緒に
Holding hands we'll fall
手をつないで落ちていく
Hands we'll fall
つないで落ちてく

This has gone on too long
長い間続いた
I realize that I need
私はその必要性に気づいた
Something good to rely on
何か信頼できるものがあるといい
Something for me
私のために何か

Chorus

My heart is broken
私の心は壊れたわ
I'm here
私はここ
My thoughts are choking
もう何も考えられない
On you, my dear
愛しいあなたで
On you, my dear
愛しいあなたで
On you, my dear
愛しいあなたで

Chorus (2x)

When I'm around you
あなたたのそばにいるとき
When I'm around you
あなたたのそばにいるとき
I don't feel together, no
私は何も感じないの、いいえ
I don't feel together, no
私は何も感じないの、いいえ

When I'm around you
あなたたのそばにいるとき
When I'm around you
あなたたのそばにいるとき
I don't feel together, no
私は何も感じないの、いいえ
I don't feel together
私は何も感じないの、いいえ
スポンサーサイト


この記事に対するコメント

この記事に対するコメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


この記事に対するトラックバック
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
トラックバックURL
→http://m7orihomot.blog102.fc2.com/tb.php/4-277c2e36



